Πρόβλημα στις καταθέσεις στην Grupeer

Η Grupeer έβγαλε ανακοίνωση για το πρόβλημα που έχει προκύψει με τις τρέχουσες μεταφορές χρημάτων προς τους λογαριασμούς της. Μέχρι τώρα η Grupeer δεχόταν πληρωμές σε 3 διαφορετικούς τραπεζικούς λογαριασμούς και υπάρχει πρόβλημα με αυτόν με την επωνυμία “ONPEX”. Οι πληροφορίες κατάθεσης προς τον τραπεζικό λογαριασμό “ONPEX” έχουν αφαιρεθεί προσωρινά από την ιστοσελίδα της, μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα. Οι άλλες δύο διαθέσιμες επιλογές “SatchelPay, UAB” και “Baltic International Bank” λειτουργούν χωρίς προβλήματα.

Αναλυτικά η επίσημη ανακοίνωση:

——————————————–

Dear investors,

First of all, we are extremely sorry for your experience and appreciate your patience on this matter.

Additionally, with occurred situation we also experience delays in our mailbox responses but we can assure you that each investor’s case is investigated.

We completely understand that such an issue is of great concern and we take full responsibility on this matter. After receiving the full authorized payment confirmation we will immediately credit the funds to your Grupeer account.

Again, we want to apologize for the inconvenience caused and we hope that this situation will not affect your future cooperation with us.

Kind regards,
Grupeer team

——————————————–

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *